Цей сайт має обмежену підтримку для вашого браузера. Ми рекомендуємо перейти на Edge, Chrome, Safari або Firefox.

Безкоштовна доставка від 2000₴

Кошик 0

Вітаємо! Ваше замовлення підпадає під безкоштовну доставку До безкоштовної доставки залишилось ₴2,000.
Вибачте, здається, у нас недостатньо цього товару.

Придбай подарункове пакування
Поєднати з
До сплати Безкоштовно

Оберіть спосіб доставки

      FAQ

      У вас є оффлайн магазин?

      Це наша найбільша мрія, і ми працюємо над цим! Але наразі, придбати косметику STEYA можна лише онлайн.

      Ваша продукція сертифікована?

      Звичайно, наша продукція пройшла всі необхідні випробування та має всі необхідні документи для дозволу виробництва та реалізації цієї продукції.  Також ми маємо окремі паспорти якості на кожну партію кожної сировини, яку ми використовуємо у виробництві. Ознайомитись з документами Ви можете написавши нам у дірект в Інстаграм - наші менеджери відправлять Вам посилання на гугл-диск, де ми зберігаємо всю документацію

      Коли я зможу отримати посилку, якщо зараз оформлю замовлення?

      Ми відправляємо посилки кожного дня з понеділка по п’ятницю. Якщо замовлення було здійснено до 17:30,  воно відправиться в той же день. Якщо замовлення було здійснено після 17:30 - воно буде відправлено наступного дня.  Якщо замовлення було здійснено після 17:30 в п’ятницю, або в суботу/неділю - воно буде відправлено в понеділок. При виникненні форс-мажорів або затримок з відправкою - Вам з радістю допоможе та проконсультує наш менеджер в діректі на нашій сторінці Інстаграм.

      В які країни є відправка?

      В усі країни, де є відділення Нової Пошти.

      Як змінити адресу доставки?

      Ви можете вручну зробити переадресацію в додатку Нової Пошти чи написати нам, якщо відправлення ще не з’явилося у вас в кабінеті.

      Чи можна повернути/обміняти товар?

      Повернення та обмін товару можливий протягом 14 днів після покупки, лише за умови, що герметична упаковка (захисна фольга) не була пошкоджена або відкрита. Поверненню та обміну підлягають лише ті продукти, які мають таку герметичну упаковку (захисну фольгу під кришкою).

      З моїм замовленням проблема, що робити?

      Якщо у посилці не ті баночки, які ви замовляли чи з засобами є якісь проблеми — відразу напишіть нам в Direct в Інстаграм - ми максимально швидко вирішимо ці проблеми.